Intresseanmälan "Alla Kan Klättra"

Syftet med denna intresseanmälan är att kunna hålla er uppdaterade kring hur och när ni kan boka en plats till kommande termin i Klätterskolans anpassade grupp för unga med funktionsvariationer. Det är även ett sätt för er att förbereda en medlemsprofil så att ni redan har detta steg klart när ni ska göra er bokning.

När vi släpper platser är det ni själva som bokar in era barn i önskad grupp. Detta sker via en egen bokningssida, som ni kommer att få tillgång till i god tid innan platserna släpps, så att ni hinner förbereda er.

Denna intresseanmälan är för nya deltagare till Klätterskolan, går du redan i Klätterskolan får du ett separat mail med info om din återanmälan.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Åldergrupp *
Erfarenhet *
Tidigare erfarenheter av Klättring
Annat
Specificera tidigare klättererfarenhet
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla ert barn till XXXXXXXX godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -